viktigaste sakerna i mitt liv

caicai2017
2019 - Var och en av Skeptas Nike SK-tr?nare delar en del av hans personliga historia, fr?n resor till Marocko till att bygga en fanbas i Paris - och SK SHOX ?r inget undantag. Det f?rl?nger emellertid en mer transcendental ton ?n de tre tidigare Air Max-baserade utg?vorna.
SK SHOX handlar om att hitta tro p? gr?nsl?sa m?jligheter. ?r 2018 tilldelades Skepta ordf?rande i sina f?www.bellezasanz.es r?ldrarnas hemstat Ogun i Nigeria. Nigerianska ordf?randeskap ges i erk?nnande av ett positivt bidrag till samh?llets v?lbefinnande. ”Det Nike Air Max 97 Womensfick mig att inse att vem som helst kunde vara chef, men vissa m?nniskor v?xer upp och tror inte att de kan,” s?ger han.
Skos design utvidgar denna Nike Air Max 90 Femme tanke i abstrakt. Den inneh?ller delar av Skeptas nigerianska arv f?r att dela hans familj?ra respekt. "Jag ?r Nike Air Max 95 Femmestolt ?ver att jag k?nner mitt efternamn och jag vet var jag kommer ifr?n och b?da mina f?r?ldrar ?r nigerianska," s?ger han. "Det handlade om att ta med Nike till Nigeria och l?ta barnen veta energin."
Den energin ?r ocks? en som Skepta ?r angel?gen om att utnyttja i denna provocerande sko, s? att alla k?nner att deras dr?mmar ?r inom r?ckh?ll. Skon blir en ledning f?r att dela sin ?sikt att framtiden ?r obegr?nsad.
"Det ?r viktigt att f? m?nniskor Adidas Superstar Womens att tro att de kan k?nna sig kungliga - att om de arbetar h?rt, kommer deras arbete att erk?nnas och uppskattas och firas," s?ger Nike Air Max 90 Mujer Rosa han.
Skeptas val av SHOX-silhuetten har sitt ursprung i ett specifikt minne. ”N?r jag ?kte till Manchester, gungade alla barn SHOX. Det var en riktig Adidas Superstar Mujer streetsko d?r. Jag gillade deras swag - vindbrytare och SHOX, "kommer han ih?g." Jag t?nkte 'Ja, l?t oss definitivt g?ra det,' eftersom jag alltid kommer ih?g dessa resor norrut. "Henderson och hans butik ?r ocks? inspiration f?r den senaste Chicago-specifika Air Force 1, AF-1 ALL FOR 1 - CHICAGO. Skon inneh?ller en serie grafiska och materiella element som firar barbershop, fr?n en speciellt skapad tungetikett som ?verg?r Chicagos skyline till silhuetten av en kam, till aglets baserade p? traditionella fris?rst?nger (men med en extra Chicago-flagg twist)Nike Air Max 270 Femme . P? h?len p?minner en ponyh?rflik p? de dagliga h?rsk?rningarna i butiken, medan en inre grafik av tv? h?nder firar enhet. Det Nike Air Zoom Pegasus 34 Femme Homme betyder s? mycket f?r mig att vara involverad i tillverkningen av en sko som representerar n?gra av de viktigaste sakerna i mitt liv: Chicago, barbershop och samh?llet. Det ?r en ?ra att lysa en str?lkastare mot staden, industrin och samh?llet som gjorde mig till den jag ?r och motivera mig varje dag. Jag delar t hans med dem alla, s?ger Henderson.2019 - ?rets slut ?r Ekiden-s?songen, framh?vd av tusentals gymnasieskolor, universitet Nike Air Max 90 Womens Pink och profflag som t?vlar i intranational road-racing-stafetter. Landets mest bevakade ?rliga idrottsevenemang b?rjar i oktober och varar genom det nya ?ret. H?ndelsens massiva fandom fungerar som f?rgv?gsinspirationen f?r Ekiden Zoom Pack, med fem medlemmar av Zoom-familjen. Colorways Nike Internationalist Femme dras fr?n de skalade tealerna fr?n japanska bullet-t?g, som belyser en nation p? v?g under rel?utbytet av loppet, Nike Air Max 95 Mujer och f?ljer sin v?g mot sommarens fr?msta idrottsevenemang 2020