volvera s? att projekten

caicai2017
Vilka st?tar och bl?m?rken? T?nk jostra f?r utrymme p? ett t?g, str? cker sig ut f?r att f?rhindra att en d?rr st?ngs eller studsar genom en rave. Utmaningarna i stadslivet ?r nyanserade och ofta diskreta. En solid Air Max kan hj?lpa dig att h?lla en bekv?m genom allt.
Och eftersom Air Max ?r till danshallen vad en oxford-tr?ja ?r f?r amerikanska f?rskolor, har ISPA Air Max 720 en h?lflikf?stanordning som fungerar som en klassisk sk?pflik s? att skorna kan h?ngas i h?rlighet efter en utekv?ll.
Element till skon dras fr?n Nike React 87 (de borde vara bekanta) och n?r de appliceras p? Air Max-enheten tj?nar de till att styra p?sarnas f?rskjutning f?r lite fastare tur. P? den ?vre, sn?va n?tutsk?rningarna erbjuder andningsf?rm?ga (?terigen ?r Air Max till Nike Air Max 1 Dámské danshallen ...). Som helhet erbjuder skon sofistikerade l?sningar p? n?gra Nike Air Max 97 Womens unika, vardagliga www.dzalmartin.co.uk problem, medan de lyckas se v?ldigt futuristiska ut.Nike Air Max 90 Femme  2009 - South Central LA-konstn?ren Lauren Halsey vet vad det betyder att skapa med ?kthet. Halsey hyllas i sitt samh?lle f?r att kombinera livliga element av hittade, tillverkade och handgjorda f?rem?l fr?n hela staden f?r att bygga t?tt strukturerade installationer och monument. Hennes skulpturer ?r inskrivna med k?nslor fr?n LA-gemenskapen, som syftar till att omskriva ber?ttelsen autentiskt och poetiskt p? b?de en lokal och global scen.
Halsey och hennes konstverk ?r ocks? inspiration f?r det senaste Los Angeles-specifika flygvapnet 1, AF-1 ALL FOR 1 - Los Angeles. Anst?ller Halsey's signaturstil, som ?r djupt f?rankrad i South Central-grannskapet hon v?xte upp i, funkatiserar inl?ggssulan med ett kalejdoskop av bilder, prydda med r?da och gr?na accenter, utbytbara remmar och Nike Air Max 270 Dámskéinskriven med k?rleksord.
Skon Adidas Ultra Boost Damenremixar Triple Nike Air Max 90 Womens Pink Black High till en ode till Los Angeles och firar de som odlar samh?llet genom kreativitet. Inspirerad av f?rger, bekant typografisk design och ikoniska affischer som ?r gipsade runt staden, ?r Halsey's samling en visuell och konkret ber?ttelse om South Central LA. Skonens tungetikett ?r v?vd med blocktext verklig f?r affischer som har sett ?ver staden i ?rtionden, dess sockliner har ett collage av South LA storefronts och den har dubrae med handbokst?verade tryckta teckensnitt som liknar Halsey's Hieroglyph Crenshaw Project - en allm?n installation av hieroglyfiska ristningar som g?r att samh?llen i South Central LA kan f?rfatta sina egna ber?ttelser.
”Vi borde alla r?ra oss, skapa och agera med tanke p? k?rlek i v?ra hj?rtan,” s?ger Halsey. ”K?rlek betyder familj. Det betyder mina v?nner. Adidas Superstar Womens Det betyder min flickv?n. N?r jag Adidas Superstar Dámské arbetar och n?r jag bygger t?nker jag p? vem jag kan involvera s? att projekten ?r centrerade kring k?rlek fr?n b?rjan till slut. ”2019 - Drew Hendersons barbershop, No Cuts No Glory, ?r representativ f?r Chicagos de facto m?tesplatser. Inom barbershop diskuteras sport, politik och mer. F?rberedelserna f?r firandet g?rs. Och det viktigaste ?r att obligationer smides ?ver hela samh?llet.
Henderson och hans butik ?r ocks? inspiration f?r det senaste Chicago-specifika flygvapnet 1, AF-1 ALL FOR 1 - CHICAGO. Skon inneh?ller en serie grafiska och materiella element som firar barbershop, fr?n en speciellt skapad tungetikett som ?verg?r Chicagos skyline till silhuetten av en kam, till aglets baserade p? traditionella barberst?nger (men med en extra Chicago-flagg twist). P? h?len p?minner en ponyh?rflik p? Nike Air Max 1 Mujer de dagliga h?rsk?rningarna i Nike Air VaporMax Damen butiken, medan en inre grafik av tv? h?nder firar enhet.Vilka st?tar och bl?m?rken? T?nk jostra f?r utrymme p? ett t?g, str? cker sig ut f?r att f?rhindra att en d?rr st?ngs eller studsar genom en rave. Utmaningarna i stadslivet ?r nyanserade och ofta diskreta. En solid Air Max kan hj?lpa dig att h?lla en bekv?m genom allt.